W służbie WPT: Legendarna "1313"

1986 FSO 125p Kombi. 
Już samo to, że jest to wersja kombi czyni ten post niezwyczajnym. Jednak to nie wszystko. Zapewne wielu z Was pamięta serial z dawnych lat pod tytułem "Zmiennicy". W serialu tym główne role przypadły naszym, polskim Dużym Fiatom. Jednym z nich był błękitny 125p o numerze bocznym 1313. Jeździł on w fikcyjnym Warszawskim Przedsiębiorstwie Taksówkowym, w skrócie WPT. Pamiętna scena, w której na 1313 spada pomnik Zwycięskiej Myszy Postępu i Tradycji zakończył karierę Fiacika jako taksówki. Ale czy na pewno? Nie do końca. Mam na to niezbite dowody. Nie wierzycie? Zaraz zmienicie zdanie.

Ciekawe, co by powiedział na to Bareja. :)






Z serialu "Zmiennicy"

Miejsce: Warszawa 
Zdjęcia: Maciej Rosłoniec

2 komentarze:

Unknown pisze...

No no, Kombiaka na WPT jeszcze nie widziałem. Często za to można spotkać repliki oryginalnej żółtej taksówki na numerach WAE 606B. Oczywiście chodzi mi o zloty :) Jednak właściciel niech się trochę tą bagażówką zaopiekuje.

Anonimowy pisze...

No nie tylko . Jej 2 niezbyt wierne repliki jeżdżą na codzień po Krakowie - sam widziałem .