1982-2012 Łada WAZ 2107

Maciek niedawno odkrył tą obywatelkę Sopotu w Otwocku, a mi udało się znaleźć jej dom. Wcale nie wróciła nad morze, lecz preferuje bloki w podotwockim Józefowie. Ale wybór... A ja tak bym chciał mieszkać na wybrzeżu :)
Słowem, to żółte coś na "skórze" nie wygląda mi na opaleniznę. Może raczej... dowód braku zainteresowania właściciela? Urlopu nie dostał, że nie ma czasu umyć Ładzinkę? Coś w tym jest, że akurat tym samochodem rozpocząłem wakacje na blogu. Lots of fun and classics cars at long journeys!





Miejsce: Józefów
Zdjęcia: Michał Bakuła

3 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Szkoda, a już myślałem, że to był turysta z Pomorza w naszym, pięknym mieście, a to tylko Józefów. :/ No ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - przynajmniej udało się jeszcze raz Ładę nam namierzyć. :)

Unknown pisze...

Przynajmniej jeden klasyk więcej w zasięgu WOTu :)

Marcin pisze...

Bardzo ciekawe artykuły na Twoim blogu można znaleźć