Tymczasowe zawieszenie bloga

Moi drodzy. Oficjalnie muszę ogłosić (bo nieoficjalnie już wiadomo od kilku miesięcy), że tymczasowo zawieszam działalność na blogu. Z powodu braku czasu nie mam kiedy sporządzać bądź co bądź pokaźnych wpisów, a nawet pojedynczy potrafi sporo zająć. Jednak nie oznacza to, że całkowicie rezygnuję z publikacji moich materiałów, które wciąż ulegają powiększeniu. Zapraszam Was na facebookowy profil Pobliskiej Ulicy. Struktura wpisów nie ulegnie zmianie - nadal zobaczycie przeważnie więcej niż jedno zdjęcie plus krótka anegdotka. Tylko gdzie indziej, i może krócej. Ale będzie :)
Serdecznie zapraszam do śledzenia fanpage'a i trzymajcie się cieplutko! Dziękuję innym blogerom i życzę, abyście nie podjęli takiej decyzji jak ja :) Do zobaczenia!


39 komentarzy:

Bassdriver pisze...

Znam to aż za dobrze. Ale coś tam walczę, czułbym się źle, gdybym przestał. Trzymam kciuki, by jak najszybciej udało Ci się wrócić do pełnowymiarowej działalności!

Domi pisze...

fanpage to nie to samo co blog ;) nie przepadam za facebookiem. Z niecierpliwością czekam na blogowy powrót :)

Jacek pisze...

także czekam na powrót i powodzenia :)

Tomasz pisze...

Tęsknię za tym blogiem... fanpage to nie to samo ;-)

Maciej Rosłoniec pisze...

Też mam tak samo Moi Drodzy.
Żałuję, że nasz blog jest aktywny tylko na FB - jako fanpage, ale każdy z nas ma teraz jakieś zajęcia. Ja już po studiach (jeszcze tylko, a może aż, obrona pracy przede mną) i pracuję. Mam jednak głęboką nadzieję, że w końcu uda się znowu wygospodarować trochę więcej czasu na dalszą działalność również z powrotem tu na blogspocie, gdzie PU założyłem :)

Przem pisze...

Mam nadzieję że szybko Pan do nas wróci. Powodzenia w pisaniu pracy i przy dalszej aktywności na FB. Pozdrawiam

Seweryn pisze...

To tymczasowe zawieszenie sie troche przedłuża ;) Wciąż czekam na powrót :)

Tymoteusz pisze...

Ja też za FB nie przepadam, nie mam konta. Zdecydowanie bardziej do mnie blogi przemawiają, mają coś w sobie. Może jednak udałoby się zamieszczać wpis chociaż raz na miesiąc, może warto to jeszcze raz rozważyć :)

DarO pisze...

Jaka szkoda... takich perełek jeździ jeszcze sporo po Naszych drogach! Trzymam kciuki żeby się udało dalej prowadzić tego bloga :-)

Lukasz pisze...

Nie można od tak zawieszać blogów, bo przecież to setki łez i cierpienie dla użytkowników i odwiedzających. To jest złe! :/:/

Mateusz pisze...

Hmmm... nie myślałeś o założeniu instagrama? :)

Anonimowy pisze...

Powroty też są fajne... Tylko trzeba cierpliwości.

Konrad pisze...

Bardzo lubię czytać o starych autach... też mi szkoda...

Amelia pisze...

Ciekawy tekst, widać w nim sporo sentymentu do tego modelu

Iga pisze...

Ciekawie opisane samochodu, widać w twoich wpisach zamiłowanie do starych samochodów, przez co dobrze się to czyta.

Elsat pisze...

Czekam na powrót :)

Martin pisze...

Twoje blogi są super, czekam z niecierpliwością na powrót :)

Weronika pisze...

Mam nadzieję, że będziesz jeszcze kontynuował ten blog.

Kamil pisze...

Czekam na powrót. Pozdrawiam

Busy Monachium pisze...

Mam nadzieję, że wrócisz niebawem. Powodzenia :)

Jwmachinery pisze...

Czekam niecierpliwie na powrót i nowe notki. Pozdrawiam :))

Zwrotopodatkuonline pisze...

No szkoda. Trochę mi przykro bo wolałam odwiedzać tutaj bloga niż fb . No cóż , do usłyszenia , pozdrawiam :)

Carfast.pl pisze...

Szkoda, bardzo fajnie czytało się o klasykach aut, recenzjach i opiniach :) Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze będą jakieś posty, póki co trzeba poczytać inne blogi o samochodach :)
Pozdrawiam!

Damian pisze...

Wielka szkoda, ale do zobaczenia i usłyszenia. Klasyka to klasyka :)

najtaniejuagenta pisze...

A może by tak odwiesić? :D

Benek pisze...

Czekam na powrót. :)

Dropr.com/Iparts pisze...

Wróć do pisania bloga. Blogi mają dyszę, a facebook jest komercyjny...

Andrzej pisze...

Szkoda, czekamy na wznowienie bloga :) Powodzenia

Karolina pisze...

a kiedy odwiesisz? halo! :D

Sileman pisze...

Ciekawy wpis :)

Ala pisze...

Szkoda, że blog zawiesiłeś... mam nadzieję, że wrócisz :)

Tomek z Najtaniej u Agenta pisze...

Rewelacyjny blog, liczę na szybki powrót !

Krzysiek pisze...

Kiedy wrócisz? :(

szer.pl pisze...

Też czekam na powrót :)

Pomocdrogowawarszawa24 pisze...

Można śmiało powiedzieć, że blog ten jest bardzo oryginalny, posty napisane w fajny, przystępny sposób dla czytelnika. Szkoda, że blog będzie zawieszony. Pozdrowienia

Skup aut piaseczno pisze...

Wiele jest takich blogów, ale ten jest oryginalny i pełno tu ciekawych informacji. Pozdrowienia :)

autoserwisgp.pl pisze...

Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

Rowery elektryczne outlet pisze...

Jakiś czas temu po napisaniu tego wpisu wróciłeś, żeby następnie ponownie nas opuścić... Dlaczego? :/

Iga pisze...

Ciekawe czy autor będzie kontynuować prowadzenie tego świetnego bloga.