Kolejne Sputniki...

Czy ktoś mówił, że w Polsce jeździ mało Trabantów? Czy tylko ja mam do nich takiego farta? Sorry very much, ale mam ich nie pokazywać? Co tam, póki jeżdżą, trzeba je uwieczniać. Rzutnę hurtem wszystkie z ostatnich dni. Może nie zwymiotujecie :) 
No to najpierw mniej ciekawsze - 1.1.



 Prawie swojski Łaciatek - z Falenicy.


 Ma TOCOŚ, jak Prince Polo. Zwłaszcza, że kilkadziesiąt metrów dalej stoi Polonez z dobrych lat :)



Myślałem, że to 601, lecz wtajemniczony w ten egzemplarz Marcin poinformował mnie, że to przeróbka 1.1 na 601. Fakt, wskazuje na to charakterystyczny wlew paliwa. Już nie pierwszy raz dałem się nabrać :)



Miejsce: Warszawa Wola, Warszawa Falenica
Zdjęcia: Michał Bakuła

4 komentarze:

Marcin pisze...

Ten ostatni to nie jest 601 jak się okazuje (też tak na początku myślałem). Gadałem z właścicielem i powiedział że to 1.1 przerobiony tak żeby wyglądał jak starsza wersja.
(http://opcwaw.blogspot.com/2013/02/1966-ifa-trabant-601-kombi.html)

Unknown pisze...

Fakt, ma charakterystyczny dla 1.1 wlew paliwa. Poprawiam :)

WDW pisze...

Dzięki za wrzucenie zdjęć, dokładniej jest to 1.3 GT 78KM w budzie trabanta 1.1 z wyglądem 601 :P
więcej zdjęć z projektu znajdziecie tutaj: www.facebook.com/warsztatowydomwariatow

Olek pisze...

Bardzo ciekawy jest ten blog, świetnie się go czyta. Fajne zdjęcia w tym artykule, jak i w każdym z resztą :)