1973 BMW Neue Klasse 1802

W maju odwiedziło naszą uzdrowiskową miejscowość alte aber neue und klassik BeeMWe. Stare, bo z 1973 roku, a nowe bo Neue Klasse. To BMW 1802 jest trzydrzwiowym intensywnie żółtym sedanem. Ten kolor już z daleka przykuł moją uwagę. I może coś ze mną nie w porządku, ale gdy idąc od strony otwockiego dworca spostrzegłem tę brykę, to sądziłem, że jest to jeszcze jeden Duży Fiat (który nawiasem mówiąc kiedyś muszę koniecznie mieć). Jednak zbliżając się do wozu, sylwetka auta stawała się coraz wyraźniejsza...


...i dawało się powoli zauważyć, że jednak kształt jest nieco inny. Gdy podszedłem na niewielką odległość dotarło do mnie, że to jest BMW. Klasyczne BMW. Właściciel siedział w środku. Chwilę porozmawiałem i z konwersacji dowiedziałem się, że właśnie to konkretne 1802 należało wcześniej do piłkarza reprezentacji Polski Jana Domarskiego, a samo auto było "gościem" programu na TVN Turbo "Legendy PRL" prowadzonego przez Patryka Mikiciuka. Zrobiłem zdjęcia, jeszcze chwilę porozmawiałem, podziękowałem i poszedłem na pociąg do Warszawy. Wszak jechałem na SGGW. Wielka szkoda, że na moim roku na wydziale tak mało jest osób interesujących się klasyczną motoryzacją. Cóż, parę jednak na szczęście jest. :)




 Te kosmiczne, okrągłe lampy! Mraauu...






Kończąc posta nacieszcie oczy moi mili tym zdjęciem. Neue Klasse z równie klasycznym jak ono samo otwockim dworcem na trzecim planie - a między nimi pociąg SKM, na który czekałem. Zdążyłem wsiąść i jeszcze mogłem chwilę popatrzeć na BWM, zanim wyruszyliśmy w podróż po torach. 


Pozdrawiam właściciela. :)

Miejsce: Otwock
Zdjęcia: Maciej Rosłoniec

2 komentarze:

Marcin pisze...

Fajne zdjęcia. Takie pastelowe. A samochodzik oczywiście klasa sama w sobie.

Unknown pisze...

O kurna, że takie cacko odwiedziło nasz szary Otwock. A jakoś nie spotkałem go na żadnym zlocie, przynajmniej nie kojarzę. Przetrząsnę archiwa :D