Gdy Ci mignie coś czerwonego...

Otwock

... to zapewne widziałeś mnie.
Pozwolę sobie zamieścić nietypowy wpis. Bo jak tu żyć w jednym mieście i nawet się nie poznawać?   Mój kolor to czerwony. Uwielbiam czerwień i coś w tym jest, że spośród moich 6 pojazdów (dwu i czterokołowych) aż 4 są właśnie w tym kolorze. A więc, gdy Ci mignie na ulicy czerwona Jawa bądź czerwony Maluch, to muszę być ja. Proszę machać, może się zatrzymam!  :)
A dokładnie wożę się takimi sprzętami. Oprócz nich mam jeszcze 4 motorowery, którymi nie ma sensu się "chwalić". No, poza jednym, czyli szarym Simsonem, którym swego czasu śmigałem baaardzo dużo po mieście, szukając klasyków. Czasami się łapie na moich fotkach jako mistrz drugiego planu. Wypatrywać, wypatrywać!

Oto dzisiejsze fotki. Oficjalnie rozpocząłem sezon motocyklowy 2013 krótką przejażdżką po Otwocku. Maciek, może widziałeś mnie? Mi się wydaję, że ja Ciebie tak, ale nie na motorze. Godzina 16 na Warszawskiej, Ty na rowerze, ja w Lanosie. Dobrze kombinuję? :)




Post nie miał na celu przechwalania się. Po prostu chcę pokazać, czym jeżdżę.

Zdjęcia: Michał Bakuła

2 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Nie, raczej to nie byłem ja. O 16 w Warszawie byłem. :) Często jeżdżę na rowerze, to prawda, ale po zimie jeszcze nie jest przygotowany do nowego sezonu, muszę go ogarnąć, nasmarować łańcuch, dopompować koła... Ale od tego lub przyszłego tygodnia już powinienem go wyciągnąć z piwnicy na ulice. Także wypatruj górala z fioletową ramą. O tego :)

http://img838.imageshack.us/img838/2098/72918421477531198538940.jpg

A Jawa prezentuje się niezwykle, świetnie zadbana, wygląda jak spod igły. Możesz mi powiedzieć czy na niej można na zwykłym prawku B jeździć, czy potrzebne jest już A?

PS: Twój Lanos też jest czerwony? :)

Unknown pisze...

Trzeba mieć A, a teraz po wejściu nowych zasad ta Jawa łapie się na prawko A2 od 18 lat. Ja się jeszcze załapałem na całe A :)
Lanos jest ciemnozielony. 18 kilogramowy WOT (WOT 18KG) :D