Classic&Custom Saturday Night Cruise, 20.04.2013r.

No i zaczęło się. Wybrałem się Maluszkiem na pierwszą konkretną motoryzacyjną imprezę! Mówię konkretną, bo większą niż kilkusamochodowy spot. Pełna nazwa wydarzenia to Classic&Custom Saturday Night Cruise. Impreza organizowana była na wzór miejskich rajdów w USA, więc przeważały amerykańskie krążowniki i Garbusy. Ale i coś tam z rodzimej motoryzacji się znalazło. Moje wozidło na 100% było najmłodsze i dziwię się, że mnie wpuścili :) Obyło się bez pretensji i świetnie się bawiłem. Nawet porozmawiałem z właścicielem turkusowego Maluszka, a zarazem naszego wiernego czytelnika. Pozdrawiamy!

Trochę o przebiegu: najpierw wszyscy zjeżdżali się na Sadybę na parking Stegny i po jakimś czasie  w kolumnie ruszyliśmy na warszawskie ulice. Dojechaliśmy aż na Ursus, niedaleko fabryki sławnych ciągników. Tam odbyła się loteria fantowa, na którą nie zdążyłem pójść, bo zagadałem się z kolegą z forum. Ale dostałem naklejkę jako nagrodę pocieszenia :) Po zmroku towarzystwo ruszyło na Wolę do baru 2koła, gdzie odbyło się afterparty. Ja z moimi towarzyszami musiałem niestety zawijać się już z Ursusa, coby po nocy nie wracać. Ale niezbyt szybka jazda Maluchem sprawiła, że i tak wróciłem przed 22. Życie :D

Kilka moich fotek. Resztę można zobaczyć m.in. na tym forum: 
...



















Za tydzień kolejna impreza. Tym razem pod FSO na Żeraniu :)

Miejsce: Warszawa Sadyba, Warszawa Ursus
Zdjęcia: Michał Bakuła

4 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Wow, wow, klasyczny odlot! Czemu ja o tej imprezie nic nie wiedziałem?? :P Garbuski, Caddi, a ten 125p z mnóstwem chromu na przedzie to coś pięknego. A i jeszcze Transporter T2. No proszę. Michał, co tu dużo mówić - dobra relacja, na dobry niedzielny wieczór. :) A i dzięki za link do strony ze zdjęciami.

Unknown pisze...

Sorki, mogłem jakoś szepnąć Ci słówko, to byś się z nami zabrał. Tylko nie wiem, czy wytrzymalibyśmy jazdę we czterech w Maluchu. A jak tak, to na jak długo :)

Unknown pisze...

P.S. Słyszałeś o Stadzie Baranów? To bardzo pozytywnie zakręceni ludzie na punkcie motoryzacji i oni organizują dużo zlotów w Warszawie i okolicach. Więc śledź ich stronkę, a nic Ci nie umknie :)
http://www.stadobaranow.pl/

Maciej Rosłoniec pisze...

Nazwę "Stado Baranów" słyszałem, ich naklejki na szybach też widziałem, ale nie wiedziałem co to jest za ekipa. Dzięki za adres do ich strony. W wolnej chwili ogarnę co to za goście. :)