1990 IFA Trabant 1.1 Universal

Warszawa - Gocławek

Witam Was! Miło mi dołączyć do Waszego grona i to mój pierwszy wpis. Wybaczcie jego długość, na przyszłość będę starał się ograniczać, coby nie zanudzać :)

Święta natchnęły mnie do medytacji nad swoim życiem. Usiadłem, zamknąłem oczy i po chwili już wiedziałem - nie mam ubrań! Przynajmniej dawno nie kupowałem, ale mniejsza. Pora ruszać do najbliższej i najbardziej znanej Promenady wykupić wszystkie pozimowe "sale", coby na wiosnę w samych majtkach nie wyjść. Zaparkowałem mój dupowóz (Lanosa) jak zwykle około kilometra od samej galerii i bieżę wprost do tego imperium mody. Oczywiście podczas jazdy rozglądałem się za klasykami (nawet na krzyżówkach przed Strefą Wnętrza śmignęła mi Favoritka na numerach WGW kierowana przez zaawansowanego wiekiem kierowcę), jednakże to co spotkałem tuż obok samej galerii, wśród zagłębia plastików, wprawiło mnie w osłupienie. Trabant! I do tego pordzewiały! Widok niecodzienny, nawet w przypadku Trabpolówek. Słowem, po kiego zrezygnowali z duroplastu na rzecz blachy w kilku elementach, skoro wcześniej było lepiej i ogólnie fajniej, i do tego Trab nie rdzewiał? Aż nasuwa się sformułowanie "To jest Polska"... No niestety (albo stety), nie w tym przypadku :D


Zdjęcia: Michał Bakuła

3 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Hej! Cześć, czołem!
Witamy w naszym gronie Michale. :)

Mamy nadzieję, że ubrań Ci w tym sezonie jednak nie zabraknie. A jeśli tak, to przynajmniej niech nie zabraknie klasyków na ulicach.

Co do samego Twojego pierwszego Pobliskiego Auta, to ekstra wejście na bloga. Naprawdę. Trabi to jednak Trabi, ale wolałbym jednak, żeby był pozbawiony rdzy. A tak przy okazji, to w okolicach Promenady też czasem bywamy - mamy rodzinę na Gocławku.

Jeszcze raz gratulujemy znaleziska i cieszymy się, że nasz blog się rozwija. :)

3maj się!
Maciek i Kuba Rosłoniec.

Maciej Rosłoniec pisze...

PS: Zajrzyj na zaprzyjaźnionego z nami bloga Old Parked Cars Warsaw (http://opcwaw.blogspot.com/). Prowadzi go Marcin i też łowi klasyki. :)

Unknown pisze...

Zajrzę już niedługo, warszawskich klasyków też trochę mam i z chęcią pokażę :)
A Gocławek to ja nawet obszedłem wzdłuż i wszerz za tym, niedługo stworzę wpis pt. "Gocławskie osiedlowe klasyki" i tam pokaże efekty :)