Rost'n'Hipis: Volkswagen Golf I C "Bye Bye GTI"

Tego tu Golfa "Jedynkę" złapałem w lipcu podczas mojego pobytu nad Bałtykiem. Jadąc busem z Chałup do centrum Władka gdzieś na wysokości tamtejszej Biedronki mignął mi przed oczami. Gdy wysiadłem, przeszedłem parę kroków w kierunku tak charakterystycznej "władkowej" wieży. Stał tam on. Przycupnął nisko na kostce brukowej i intrygował wyglądem. Czyż mogłem zrobić coś innego niż podejść i zrobić zdjęcia?





Przewóz bagażu w starym stylu. 

Pełen vintage. 








Miejsce: Władysławowo, Województwo Pomorskie
Zdjęcia: Maciej Rosłoniec


Postscriptum:

Nie sądziłem, że jeszcze kiedyś go zobaczę. Na szczęście los płata nam ciągle figle i miałem okazję mu się jeszcze raz przyjrzeć. I to dzisiaj wieczorem gdy z Michałem Bakułą i jego Maluszkiem byliśmy pod Basenem Narodowym - na spocie Youngtimer Warsaw. Golf Rost stał tam, jak gdyby nigdy nic, wśród kilkudziesięciu innych klasyków. Nie był on jedynym Golfem I na zlocie, o nie! Było ich całkiem sporo - w tym kabriolet, GTI i dwa inne czerwone egzemplarze na sprzedaż.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Faktycznie, ma tą czarną Ósemkę!
Niby taki Golf, który na dziury się nie nadaje, a nad morze dojechał ze stolicy :)

Maciej Rosłoniec pisze...

Mówiłem, że ma. ;) W środku jest jeszcze "Trzynastka" w zastępstwie gałki do zmiany biegów.