Simson Duo - trójkołowiec z NRD

Moje upodobanie do dziwnych pojazdów trwa już od dziecięcych lat, kiedy to z wielką radością wypatrywałam na ulicy samochodu dla inwalidów, czyli Simsona Duo. W latach 80tych i 90tych spotykało się je na drogach całkiem często, teraz to już rzadkość. Dlatego z wielką radością zobaczyłam Simsona Duo w czasie Wszystkich Świętych, zaparkowanego niedaleko cmentarza w Otwocku.


Ponad pół roku później dokładnie ten sam egzemplarz utrafiłam na Marysinie Wawerskim. Parkuje stale w jednym miejscu, miałam też okazję widzieć go w ruchu, bez problemu odpala i cichutko się porusza. Tutaj ustrzelony pod Kauflandem na Marysinie:


I na sam koniec, inny egzemplarz, utrafiony wiosną w Andrychowie, województwo małopolskie:



Miejsce:
Marysin Wawerski, Otwock, Andrychów
Województwo Mazowieckie

Zdjęcia: Agnieszka Grudzień

2 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Też go widzę często na Marysinie, ale nie sądziłem, że jeszcze jeździ. No proszę.

Witamy na blogu Agnieszko i życzymy udanych łowów z aparatem. :)

Unknown pisze...

A jednak! Witamy na Pobliskiej Ulicy, Agnieszko. Wiem, że masz bardzo bogate archiwa, więc czekamy na kolejne publikacje ;)