Z Archiwów: 1967-1979 Volkswagen Transporter T2

Przed moim dołączeniem do zacnego grona Fotografów na Pobliskiej Ulicy zdążyłem zrobić wcześniej dużo różnych zdjęć ciekawym wozom. Teraz, gdy aktualnie nie mam nic ciekawego do pokazania, postanowiłem udostępnić te "stare" fotki, wykonane w różnych odstępach czasu. Z góry przepraszam za nieco gorszą jakość, gdyż dysponowałem gorszym sprzętem :)
Na początek popularny Bulik widziany na mini wystawie pod Pałacem Kultury w Warszawie jakoś w październiku 2012 roku. Piękny stan + czarne blaszki, co w nich nie jest akurat takie popularne.

Miejsce: Warszawa Śródmieście
Zdjęcia: Michał Bakuła

6 komentarzy:

Maciej Rosłoniec pisze...

Zdjęć Bulików nigdy nie jest za dużo. :) Te czarne tablice to drobny w sumie szczegół, a jakiego niesamowitego klimatu nadaje.

Marcin pisze...

Pamiętam że też go wtedy złapałem. Stał obok różowego eldorado bodajże.

Unknown pisze...

Tak, nawet widać jego kawałek :)

Anonimowy pisze...

Wychowałem się w tym samochodzie. Oryginalnie był cały biały.Warunkiem zakupu tego auta od pierwszego posiadacza było coroczne pokazanie stanu samochodu, co czyniliśmy do 2012 roku. Z wielkim żalem musieliśmy go sprzedać. Jego przebieg to nie wiele więcej niż 100 tys km , bezwypadkowy(nie licząc gołębia który wgniótł znaczek z przodu).


Piotrek pisze...

Ciekawie wygląda ten samochód

Ula pisze...

Klasyk sam w sobie