Z Archiwów: 1969-1982 Dacia 1300

Prawdę mówiąc to ja mam dylemat odnośnie tego wozu. Podczas gdy z przodu widnieje znaczek Renault, z tyłu mamy emblemat "1300" pochodzący z Dacii. Ale niech już będzie rumuńska kopia francuskiego wozu, bo w Polsce były zdecydowanie popularniejsze. Aczkolwiek osobiście wiem, gdzie stacjonuje oryginalne Renault 12 (nie Dacia!). I to w stolicy :) Niebawem znowu się wybiorę w tamte rejony.
Renaulta/Dacię 12/1300 (niepotrzebne skreślić) widziałem latem zeszłego roku podczas zakupów na Targówku.

Miejsce: Warszawa Targówek
Zdjęcia: Michał Bakuła

2 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Piękna rzecz i ten morski kolor... Nie widziałem jeszcze takiej. No taką mam: http://pobliskaulica.blogspot.com/2013/01/1987-dacia-1310-tx.html

ale ta "moja" to trochę niższa klasa. ;)

Unknown pisze...

Tamtą to ja znam, też mam jej fotki :) Ale już niestety zniknęła.