Z Archiwów: 1973 Audi 80 B1

Tą Osiemdziesiątkę dosyć często można było spotkać w normalnym ulicznym ruchu i tak się też działo. Lecz ładne fotki zrobiłem dopiero w tamtym roku, gdy napotkałem ją stojącą sobie na Ługach. Wyraźnie widać, że kiedyś miała przeprowadzony remont, ale właściciel używał jej do jazdy codziennej, co zaskutkowało lekkim zużyciem typowym dla auta, które po prostu jeździ. Lekką rdzę na chromach zdołam przeboleć, ale ta szpachla na drzwiach (a co za tym idzie, ucięta listwa) wyglądają wyjątkowo paskudnie. Bez tego po polerce Audica wyglądała by w miarę świeżo, ale jest jak jest.
Aktualnie nie wiem, czy jeszcze jeździ w Otwocku, bo była wystawiona na Allegro za 5500 zł. I muszę przyznać, że od tego czasu moje oczy jej nie uświadczyły. A szkoda, bo mieliśmy ładnego reprezentanta wśród aut zabytkowych, nawet z tą szpachlą...

Miejsce:  Karczew, os. Ługi
Zdjęcia: Michał Bakuła

3 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Audi 80! Cóż powiedzieć, nawet z tym wgnieceniem i szpachlą jest wspaniała. Osobiście jej nie widziałem nigdy na otwockich czy karczewskich drogach. Pewnie już sprzedana. :/

Unknown pisze...

Jeździła odkąd pamiętam, chociaż przyznam, że ostatnie 3 lata zdecydowanie mniej. Od roku już w ogóle jej nie widziałem, także na pewno sprzedana :/

Anonimowy pisze...

Widziałam ją na początku roku 2013.. Śnieg na drogach,sól oczywiście też a to Audi w takich warunkach drogowych zasuwało po Otwocku....żal samochodu...
/Agnieszka