Greece's Classic Cars, Part V: 1984-... Toyota Land Cruiser J70 BJ73V

To już przedostatni wpis z cyklu Greckich Klasyków, zawierający również ostatniego przedstawiciela oldtimerów. W ostatniej części nie zobaczycie już chromów, krągłości i powiewu tamtej epoki, ale przygotowałem coś specjalnego, równie ciekawego. Publikacja już wkrótce :)
A co do dzisiejszego Klasyka - nie wiem nawet która generacja równie słynnej jak Corolla Toyoty Land Cruiser. Wiem tylko, że pochodzi z serii J70, która miała jeszcze więcej podserii itp.., a szkoda się rozwodzić. Również nie jestem pewnien co do okresu produkcji - wyczytałem, że może być nadal produkowana w Australii i Wenezueli, a zadebiutowała w 1984 roku. Wygląda mi to na przypadek analogiczny do Land Rovera Defendera - w niezmienionej formie jest wciąż wytwarzany i sprzedawany w cenie o wiele nowocześniejszego (i maksymalnie wyposażonego) Range Rovera. Cóż, za renomę modelu i dzielność w terenie również trzeba zapłacić :)

Miejsce: Kos City, Kos (Grecja)
Zdjęcia: Michał Bakuła

3 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Na co jest z tyłu ta zamontowana na tylnej klapie komora? Bo na koło zapasowe mi to nie wygląda. Wyciągarka linowa?

Unknown pisze...

A nie jest to przypadkiem... karnister? :D

Maciej Rosłoniec pisze...

Ha. Could be :P