1985 Ford Bronco II XLT









Miejsce: Warszawa Gocławek
Zdjęcia: Maciej Rosłoniec

4 komentarze:

Unknown pisze...

Ha! Też go widziałem w środę. Musieliśmy się jakoś minąć :)

Maciej Rosłoniec pisze...

Right. Z daleka myślałem, że ma "woody", ale ten lakier jest i tak świetny. A te montowanie lusterek - całkiem zacne. No i chrommm... ;)

Marcin pisze...

Maciek, długo Cię nie było ale jak wróciłeś to w wielkim stylu. Bardzo fajna terenówka tylko dziwi mnie to montowanie lusterek. Wygląda jakby miało się urwać o byle drzewo w lesie.

Maciej Rosłoniec pisze...

Takie wtedy Bronco miał montowane. A wróciłem tylko na chwilę. ;) Jutro wyjeżdżam nad Bałtyk i wracam za tydzień, więc jak nie sesja, to wyjazdy... Ale spokojnie, mam nadzieję, że przy okazji znajdę jakieś ciekawe wozy na "Polskich Hawajach". :P