Rozpoczęcie sezonu 2013 pod FSO - 27.04.2013r.

Tydzień temu zaliczyłem kolejny zlocik. Tym razem organizowany przez forum Dużego Fiata pod fabryką FSO na Żeraniu. Frekwencja była rekordowa. Łącznie przyjechało 126 aut albo nawet więcej. Oczywiście najwięcej było Fiatów 125p, ale nie zabrakło Polonezów, Warszaw i Maluchów, wpadły nawet dwie Syrenki i Nysa. Wśród nich znalazły się niemałe rarytasy, np. wydłużony PF 125p tzw. "Jamnik", którym jeździł papież i jeden z pierwszych Polonezów Atu tzw. Limited, w jasnozielonym malowaniu i z kompletnym wyposażeniem. Impreza była przednia. Poznałem dużo ciekawych ludzi, w tym kilku fanatyków z Otwocka (tak tak, to możliwe! :D). Nasze miasto reprezentował Fiat z 1974 roku na żółtych WOTach, czerwony na białych, no i mój Maluch. Nie jest źle w tej naszej mieścinie :)

No to kilka zdjęć. Najpierw pod bramą FSO:










 




















Ekipa z Otwocka :)


Potem odbyła się próba sprawnościowa:








Następnie odbyliśmy rundkę po Warszawie i zgromadziliśmy się pod Narodowym. Stamtąd część pojechała na nocleg, a część do domów.




Tyle ode mnie. Pełna galeria dostępna tutaj:

Miejsce: Warszawa Żerań
Zdjęcia: Michał Bakuła

2 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Wow. Kosmicznie. Mega impreza musiała być. Super relacja, Michał. Gratuluję.

http://1.bp.blogspot.com/-FMVJrxqbuGo/UYVyic59PRI/AAAAAAAAAVs/bPbIn5jckyg/s1600/IMG_6295.JPG

^^ Ta fotka jest po prostu niesamowita - tyle Kredensów w jednym miejscu. Bajka! Piękne. :)

Unknown pisze...

Dzięki ;) I tak starałem się ograniczać z tymi fotkami, bo by mi pamięci nie starczyło :)