Z cyklu: "Wylookałem coś za bramą" - 1982-1988 Audi 100 C3

Jadąc otwockimi Kresami na ładnym podwórku mignęła mi Audica. Myślałem, że to 80-tka, a jest jeszcze lepiej, bo 100-tka. Pewnie jej historia jest taka: należała do ojca właściciela willi, ale mu się "zmerło", jak to mówią i od tej pory Audica stoi u syna. I marnieje, niestety... Albo ktoś kupił ją z pasji. Ale czy wtedy pozwoliłby jej stać pod chmurką? Gdyby mój Maluch stał jedną noc poza garażem, zawału bym chyba dostał. Chyba że to jakaś nowoczesna odmiana kolekcjonerstwa :D




Miejsce: Otwock
Zdjęcia: Michał Bakuła

2 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Setkę widziałem kiedyś w Pruszkowie (http://pobliskaulica.blogspot.com/2013/02/1982-audi-100-cc.html). Świetny styl mają te wozy.

PS: Ostatnie zdjęcie w poście wyszło naprawdę ekstra. Bardzo fajny kadr. :)

http://3.bp.blogspot.com/-6lTYIVJgMw4/UYkJ1QvXnYI/AAAAAAAAAZk/XgQ-CTqZSRU/s1600/DSC_0847.jpg

Unknown pisze...

A dzięki, dobrze, że siatka miała duże oczka bo inaczej tak ładnie by nie było :)