1990 Saab 900 Turbo






Miejsce: Na jednym z warszawskich blokowisk
Zdjęcia: Maciej Rosłoniec

3 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Pięciodrzwiowe hatchbacki 900-tki wydaję mi się, że są stosunkowo rzadko widywane na naszych drogach.

A dla tych, co chcieliby więcej Krokodyli na naszym blogu mam dobrą wiadomość. Wkrótce zamieszczę post o pewnym warsztacie w Warszawie, naprawiającym Saaby. Warsztat ten znalazłem, gdy... Stop! Cicho sza! Więcej na razie nic nie powiem. Wyjawię to w swoim czasie.

Unknown pisze...

Ja też mogę porządnie sypnąć Saabami, bo gość niedaleko mnie jest kolekcjonerem tej marki i ma ich z 10. Nowych i starych, do wyboru, do koloru. Tylko niech je tylko wszystkie wystawi :D

Maciej Rosłoniec pisze...

Oo, to pogadaj z nim w takim razie. Krokodyli nigdy nie jest za dużo. :)

PS: Gość jest z Otwocka?