1984-1996 Renault 5 GTD

Dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ulubionych modeli Renault. I jednocześnie samochód, który pozwolił tej francuskiej marce wzbić się na szczyty. Oczywiście mowa o "Piątce", którą produkowali w dwóch generacjach bagatela 24 lata. Nie wiem, co mnie w niej urzeka. Po prostu mnie urzeka i tyle :) W Otwocku zarejestrowałem trzy sztuki na czarnych tablicach, ale to moja pierwsza udokumentowana. I zdecydowanie w najgorszym stanie, bo pozostałe to igiełki. Ale to nie byle jaka wersja, bo GTD, czyli Diesel i bogato wyposażony (wersja uboga to TD). Szkoda, że właściciel jej nie uszanował. Fajnie, gdyby trafiła do miłośnika/fanatyka. Może do mnie? Kto wie... :D



Miejsce: Otwock
Zdjęcia: Michał Bakuła

2 komentarze:

Maciej Rosłoniec pisze...

Całkiem niezłe bryczki. Tył się nieźle prezentuje, ale pierwsza generacja R5 była moim zdaniem ładniejsza. W sumie można powiedzieć, że to francuskie maluchy. ;)

Unknown pisze...

Pierwsza to już zabytek, a Dwójką można jeszcze pojeździć na codzień. Do pieszczenia na razie mam Malucha :)