Warszawa
Po trzech amerykanach czas na polskie automobile z dawnych, złotych lat rodzimej motoryzacji.
1965 FSO Syrena 110
Wiadomo, że do dzisiaj przetrwały dwa egzemplarze prototypowego modelu. Jeden z nich na szczęście można było spotkać na Moto Nostalgii 2011. Drugi znajduje się w Muzeum Techniki w Warszawie. Model 110 miał zastąpić Syrenę 104 i wprowadzić nowego tchu w polskiej motoryzacji. Jednak zrezygnowano z produkcji tego modelu po zakupie przez FSO licencji na Fiaty 125 i 126.
Pytanie brzmi: Czy istnieją dziś gdzieś inne "Sto Dziesiątki"?
Pytanie brzmi: Czy istnieją dziś gdzieś inne "Sto Dziesiątki"?
1969 FSO Syrena 104
Ostatnia Syrena z drzwiami otwieranymi "pod wiatr".
1991 FSO (ZSD) Nysa 522
Silnik: czterocylindrowy, rzędowy
Pojemność: 2120 cm3
Moc: 70 KM
Kwiaty w Nysce są. Tylko hipisów w niej brak.
1974-1983 FSO Zastava 1100p
Zdjęcia: Jakub Rosłoniec, Maciej Rosłoniec
1 komentarz:
Ciekawy blog
Prześlij komentarz