1984 Volvo 240 Diesel Kombi

Zarówno nasz M. Bakuła, jak i M. Krupa z Old Parked Cars Warsaw widzieli tego Volviacza na drodze. Na OPC Warsaw możemy go podziwiać w scenerii warszawskiego osiedla - Radości: http://opcwaw.blogspot.com/2013/09/saturday-double-shotfsm-126p-volvo-240d.html

Nie chwaląc się mi też nie jest obcy. Napotkałem go jak stał na podjeździe przy jednym z domów jednorodzinnych w Karczewie koło Otwocka. To było w lipcu tego roku i wtedy był jeszcze na sprzedaż. Nie wiem jak teraz.

Na kartce znajdującej się za przednią szybą pojazdu można było wyczytać, że jest to egzemplarz z 1984, w dieslu, z silnikiem wymagającym remontu, ważne przeglądy i ubezpieczenie. Cena: 1400 zł. No ale skoro we wrześniu pojawił się w Radości, to chyba nie jest tak źle z silnikiem. W każdym razie wizualnie prezentuje się świetnie, a te nietypowe przednie lampy, chyba były montowane tylko w wersjach na rynek północno-amerykański, Kanada i te sprawy. Nie spotkałem na żywo innych egzemplarzy Volvo z takim przodem.


Miejsce: Karczew, Województwo Mazowieckie
Zdjęcia: Maciej Rosłoniec

2 komentarze:

Unknown pisze...

Auto jest teraz u mnie - Płock i faktycznie silnik był do remontu, jednak ja się tego nie podjąłem, remont był nieopłacalny. Za to teraz pod maską siedzi turbo diesel z 940. Jakby ktoś chciał popatrzeć to polecam: https://plus.google.com/photos/117463049270683417407/albums/5969544756504005025?banner=pwa

Unknown pisze...

Dobrze, że trafił do kogoś, kto się nim zajął. Załatw mu garaż, w miarę możliwości :) Szerokiej drogi! Wpadaj czasami do Warszawy na jakiś zlocik :)