W 2015 roku oficjalnie rusza sprzedaż najnowszej wersji Forda Mustanga w Europie. Pierwszy raz w historii motoryzacji pojazd ten będzie oficjalnie dostępny na Starym Kontynencie. Co prawda w latach 60. i 70. w Niemczech można było kupić I wersję Mustanga, ale z braku licencji nosił on nazwę Ford T5, więc to się nie liczy. ;)
Szósta wersja "Dzikiego Konia" wywołuje u mnie mieszane uczucia. Z jednej strony na plus jest świetny tył auta z dzielonymi tylnymi lampami, nawiązującymi w oczywisty sposób do historii modelu, jednak przód przypomina bardziej Mitsubishi Lancera VIII niż hamerykańską legendę.
Sam w sobie Lancer VIII jest bezbłędny, jednak nie tego się oczekuje od tak kultowego auta. Za bardzo przód zalatuje Azją. Nie można jednak narzekać - ważne że w końcu Mustang będzie dostępny w Polsce. A tymczasem możemy poobserwować egzemplarz pięknego Forda Mustanga generacji pierwszej w iście drapieżnym, czerwonym kolorze, modnym winylowym dachem i jakże pięknym zadkiem, na żółtych warszawskich blachach.
Szósta wersja "Dzikiego Konia" wywołuje u mnie mieszane uczucia. Z jednej strony na plus jest świetny tył auta z dzielonymi tylnymi lampami, nawiązującymi w oczywisty sposób do historii modelu, jednak przód przypomina bardziej Mitsubishi Lancera VIII niż hamerykańską legendę.
Sam w sobie Lancer VIII jest bezbłędny, jednak nie tego się oczekuje od tak kultowego auta. Za bardzo przód zalatuje Azją. Nie można jednak narzekać - ważne że w końcu Mustang będzie dostępny w Polsce. A tymczasem możemy poobserwować egzemplarz pięknego Forda Mustanga generacji pierwszej w iście drapieżnym, czerwonym kolorze, modnym winylowym dachem i jakże pięknym zadkiem, na żółtych warszawskich blachach.
Zdjęcia: Maciej Rosłoniec
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz